זיהיתם טרמיטים בבית? הנה מה שאפשר לעשות…

אין הרבה דברים שעלולים להיות מטרידים כמו טרמיטים בבית. זיהיתם טרמיטים בבית? הנה מה שאפשר לעשות: להדביר, ויפה שעה אחת קודם! עוד לפני שננסה לענות על השאלה איך מדבירים כנגד טרמיטים, צריך לענות על השאלה איך מזהים טרמיטים בבית. 

בניגוד למזיקים אחרים, את הטרמיטים מאוד קשה לראות. חשוב גם להבין שיש סוגים רבים ביותר של טרמיטים, וכמובן שבחירת סוג ההדברה קשור לסוג המזיקים. אם ננסה להבין מהם הסימנים שיש לכם טרמיטים בבית, אנחנו נראה שזה מגיע לרמות שונות. 

מצד אחד, סימנים של חורים קטנים בעץ יכולים להעיד על קיום כל טרמיטים בבית, שכן טרמיטים ניזונים בעיקר מעץ. מצד שני, מדהים לראות שיש גם מקומות שבהם הטרמיטים אוכלים כסף! לכן, אם במקרה יש לכם בבית גם מגירה עם כסף מזומן וראיתם בו חורים קטנים, בהחלט יכול להיות שהדבר מעיד על קיומם של טרמיטים במקום. 

 

איך נפטרים מטרמיטים בבית? 

כשמדברים על שיטות טיפול בטרמיטים, צריך לעבוד בהתאם לסדר פעולות מסוים, כי אחרת ההדברה לא תסייע. משמעות הדברים היא שצריך: 

  1. לזהות שאכן מדובר על טרמיטים 
  2. להזמין אנשי מקצוע שיוכלו לבדוק האם הם מזהים את זן הטרמיטים שהתנחל אצלכם
  3. לבצע הדברה מקצועית 

אם חשבתם לרגע שתוכלו לבצע את ההדברה כנגד הטרמיטים לבד, דעו שזה לא מדויק. הרבה פעמים ניתן לראות שחברת הדברה מקצועית מחזיקה חומרי הדברה הרבה יותר איכותיים וחזקים. משמעות הדברים היא שהדברה כזאת תהיה הרבה יותר יעילה. בנוסף, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהדברה, בין אם היא כנגד טרמיטים ובין אם היא כנגד כל מזיק אחר, דורשת גם ניסיון וידע. לכן, אם המטרה שלכם היא לסלק מהמקום כמה שיותר מהר את הטרמיטים, רצוי יהיה לפנות אל חברת הדברה מקצועית. 

 

הכירו את שיטות ההדברה הקיימות 

למרות שהטרמיטים נחשבים לאלופים בכל מה שנוגע לבניה, כי הקינים שלהם יכולים להגיע גם לגובה של 7 מטרים ויותר, כמובן שניתן להדביר כנגדם. כאשר מדברים על שיטות טיפול בטרמיטים מתכוונים בדרך כלל לשיטות הבאות:

  1. שאיבה בקיטור
  2. פיתיונות ג'ל
  3. ריסוס
  4. הדברה ביולוגית

ההדברה המונעת לא באמת רלוונטית עבורכם אם כבר זיהיתם שיש לכם בבית טרמיטים. לעומת זאת, ההדברה הכימית והביולוגית, יכולה לעשות פלאים. במקרה של הדברה ביולוגית למעשה יש ניסיון לחקות את פעולות הטבע. 

כלומר, לכל חיה או מזיק בטבע יש חיה או מזיק חזקה יותר שיכולה לנטרל אותו. במקרים של טרמיטים אלה יכולים להיות סוגים שונים של נמלים, כך שאם נציג במקום נמלים אחרות, בהחלט יכול להיות שהן תוכלנה לעשות את העבודה. לעומת זאת, ההדברה הכימית כמובן מבוססת על חומרים כימיים שונים שיכולים להתמודד במהירות עם טרמיטים מסוגים שונים. 

 

למה חשוב לפנות אל מדבירי טרמיטים מוסמכים? 

כשמדברים על הדברת טרמיטים בבית מדברים על עבודה מקצועית לכל דבר ועניין. זו הסיבה שבגללה, במקרה שבו זיהיתם טרמיטים בבית? הנה מה שאפשר לעשות – להזמין אנשי מקצוע מומחים. מה שכן, חשוב כמובן לבדוק שאתם בוחרים את מי שחי ונושם את התחום הזה אך גם מחזיק ברישיון הדברה מטעם המדינה. 

 

אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

בלאגן בבית

לשבור את שרשרת האגירה הכפייתית: מדריך לפינוי דירות עמוסות

אגירה כפייתית היא הפרעה חמורה בבריאות הנפש הגורמת לאנשים לצבור כמות מופרזת של חפצים ומתקשים להשליך אותם. זה יכול להוביל למרחבי מגורים עמוסים שלעתים קרובות הם לא תברואתיים ולא בטוחים ולכן – חובה לפעול על מנת לפנות את הפסולת ולנקות אותם, ברגישות.

HOME GARDEN

המדריך האולטימטיבי לשיטות הדברה יעילות בגינה

גנים הם חללים יפים הדורשים טיפול ותשומת לב מתמדת. עם זאת, אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני גננים הוא ההתמודדות עם מזיקים. מבקרים לא רצויים אלה יכולים להמיט הרס על הצמחים שלך, ולהרוס את כל העבודה הקשה שלך תוך זמן קצר. במדריך מקיף זה, נחקור את השיטות השונות להדברה שיכולות לעזור לך להגן על הגינה שלך ולהבטיח את בריאותה ויופיה.