כמה עולה להזמין מדביר מומחה לפשפשי מיטה?

הדברת פשפש המיטה היא אחד האתגרים המורכבים ביותר. זהו חרק חמקמק שיודע להסתתר היטב, ובנוסף הוא גם עלול להטיל ביצים במקומות שונים ברחבי הבית – כך שנדרש מענה מקיף ויסודי לבעיה. מורכבות הטיפול משפיעה באופן טבעי גם על המחיר, ובעמוד זה תמצאו מידע שיעזור לכם להבין איך מתומחר השירות ומה הוא כולל.

 

מהו היקף הבעיה?

כדי לגבש הצעת מחיר עבור הדברת פשפשי מיטה, חברות מקצועיות בתחום קודם כל בוחנות את השטח. ככל שיש יותר פשפשים ויותר ביצי פשפשי מיטה, כך השירות הנדרש מקיף יותר ולכן גם המחיר שלו יהיה גבוה יותר. בדרך כלל נהוג לתמחר הדברה מסוג זה על סמך מספר החדרים בבית שהתגלו כנגועים. טווח המחירים המקובל הוא 450-550 ש"ח לכל חדר כזה, אבל חשוב לזכור שיש עוד פרמטרים רלוונטיים ולכן אנשי מקצוע רציניים ואמינים קודם כל בוחנים את המצב.

 

ניטור מקיף

השלב הראשון של הדברת פשפשי המיטה הוא סריקה יסודית של כל שטח הבית. פשפשי מיטה עלולים כאמור להתחבא במקומות רבים, כולל כאלה לא שגרתיים כמו שקעים חשמליים. מקומות נוספים שאהובים על החרק הזה – שאגב, עוקץ בני אדם עוד מימי האדם הקדמון – הם וילונות, סדקים בקירות, ארונות בגדים, שטיחים, ריפודי רהיטים שונים וכמובן סביבת המיטה (המזרון, ארגז מצעים אם ישנו, סדקים זעירים ברגליים של המיטה או במסגרת שלה וכו').

לאחר שמזוהים כל המקומות הנגועים, תגובש אסטרטגיית מאבק בחרק שעלול למצוץ דם מבן אדם גם במשך 15-20 דקות בלילה.

 

פעולה משולבת להבטחת בית נקי לגמרי

הדברה נגד פשפשי מיטה היא כאמור פעולה מורכבת. לאחר הניטור יתבצעו מספר פעולות, על-מנת גם לחסל את כל הפשפשים הבוגרים וגם כדי להבטיח שאף ביצה לא תהפוך בעתיד לפשפש בוגר.

פעולה אחת היא שאיבה בעוצמה גבוהה, ופעולה שנייה היא שימוש בקיטור חם. הקיטור מאפשר לפגוע בפשפשים ובביצים גם במקומות שבהם השואב לא מצליח, ועוד תרומה חשובה שלו לתהליך היא המסת הדבק שמחזיק את הביצים של הפשפשים. לאחר מכן יתבצע גם ריסוס באמצעות שני סוגים של חומרי הדברה – אחד שמיועד לקטול פשפשים בוגרים והשני נועד למנוע התפתחות ביצים.

 

ביקור נוסף במידת הצורך

מומחה לפשפשי מיטה שפועל באופן אחראי מגיע במידת הצורך לעוד ביקור לאחר הביקור הראשון – בדרך כלל בטווח של כשבועיים. הסיבה לכך היא שלפשפשי מיטה יש כאמור יכולת להסתתר היטב, ובנוסף הם בעלי כושר הישרדות גבוה כך שכשמתחילה ההדברה הם עלולים למצוא מקום מקלט. ביקור שני, לאחר שמרבית אוכלוסיית הפשפשים חוסלה, מאפשר למדביר למקד את המאמצים באותם אלה בודדים ששרדו – ולחסל גם אותם עוד לפני שהם מתרבים ומייצרים מפגע מחודש.

כותב המאמר: מדביר מחברת הדברה סנטר

אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

מומחה להדברת חרקים באר שבע: ניסיון ואמינות

מומחה להדברת חרקים באר שבע: ניסיון ואמינות

התמודדות עם נגע מזיקים יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד כשמדובר במזיקים עקשניים יותר כמו חרקים. הזמנת שירות הדברה מקצועי בבאר שבע חיונית למיגור הבעיה ביעילות ולמניעת נגיעות עתידיות. עם המומחיות והכלים המיוחדים שלהם, הם יכולים לזהות את שורש הבעיה ולספק פתרונות ממוקדים.

מבצע הדברה מקצועי בכפר סבא

מבצע הדברה מקצועי בכפר סבא

הדברה חיונית לשמירה על סביבה בריאה ובטוחה בכפר סבא. מזיקים עלולים להוות סיכונים בריאותיים חמורים ונזק לרכוש אם לא מנוהלים כראוי.

מומחה להדברת יתושים

מומחה להדברת יתושים

כשמדובר בהגנה על עצמך ועל משפחתך מפני יתושים טורדניים, שכירת מומחה דוחי יתושים יכול לעשות את כל ההבדל. יתושים לא רק מעצבנים, אלא גם מהווים סיכונים בריאותיים על ידי העברת מחלות כמו מלריה וקדחת דנגי. עם המומחיות של איש מקצוע, אתה יכול להבטיח שהחללים הביתיים והחיצוניים שלך מוגנים ביעילות מפני חרקים אלה.

מומחית הדברה בהרצליה - שירותי המרה מרשים

מומחית הדברה בהרצליה – שירותי המרה מרשים

בכל הנוגע להגנה על הבית או העסק מפני מזיקים, הזמנת מומחה הדברה מקצועי בהרצליה היא חיונית. נגיעות מזיקים עלולות לגרום לנזק לרכוש, להפיץ מחלות וליצור מטרד לתושבים וללקוחות. באמצעות שימוש בשירותיו של טכנאי הדברה מיומן, תוכלו להבטיח שהחלל שלכם נקי ממבקרים לא רצויים.

מומחה לחומרי הדברה לג'וקים: ניסיונות ותובנות

מומחה לחומרי הדברה לג'וקים: ניסיונות ותובנות

כאשר מדובר בהתמודדות עם נגיעות תיקנים, חשוב להבין את התנהגותם של מזיקים אלו. ג'וקים ידועים ביכולתם להסתגל לסביבות שונות ובעמידותם לסוגים רבים של חומרי הדברה. הם יצורים ליליים המעדיפים חללים חשוכים, חמים ולחים, מה שהופך אותם למטרד שכיח בבתים ובעסקים.

מומחה לרדיקציה של עכברים

מומחה לרדיקציה של עכברים

כשמדובר בשמירה על סביבה נקייה ובריאה, הדברה חיונית. עכברים, במיוחד, יכולים להוות איום משמעותי הן על נכסי מגורים והן על נכסים מסחריים. לא רק שהם נושאים מחלות, אלא שהם גם עלולים לגרום נזק למבנים ולזהם את אספקת המזון. שכירת מומחה להדברת עכברים היא חיונית כדי לחסל ביעילות את המזיקים הללו ולמנוע נגיעות עתידיות.