הדברת מכרסמים

גילית מכרסם בבית? רוצה להדביר את העכברים במהירות ויעילות? מהן השיטות כיום להדברת מכרסמים?

עכברים וחולדות יכולים להגיע כמעט לכל מבנה בחיפוש אחר מזון, וכשנתקלים בהם בדרך כלל החוויה תהיה לא נעימה בכלל. לעיתים, עד שנתקלים בהם כבר יש כמה וכמה מהם, ורצוי להדביר אותם במהירות האפשרית כיוון שהם גורמים לנזקים רבים, אך לא פחות חשוב – הם מזיקים לבריאות. כיצד מדבירים היום מכרסמים ומהי השיטה היעילה לעשות זאת? הכתבה הזו הוכנה עבורך.

 

סימנים לכך שיש מכרסמים בבית

ישנם כמה סימנים שמצביעים על כך שישנם מכרסמים בבית:

  • סימני כרסום באוכל, באריזות סגורות ואף בחוטי חשמל.
  • גללים קטנים בתוך ארונות, מגירות ואף על השיש.
  • לעיתים ממש ניתן לראות אותם רצים או לשמוע קולות כרסום או ריצה על משטחי עץ.

כאשר מבחינים באחד הסימנים רצוי להזמין מדביר מקצועי שיודע איך להדביר מכרסמים במקצועיות, יעילות ואחריות.

 

אילו שיטות הדברה יש למכרסמים?

שתי השיטות העיקריות בהן עושים שימוש כיום להדברת מכרסמים הן הדברה כימית באמצעות רעל והדברה באמצעות מלכודות. שתי השיטות נחשבות יעילות במיוחד כשלכל אחת יתרונותיה וקשייה.

 

הדברה באמצעות רעל

הדברה זו נחשבת למסוכנת במיוחד ויש לבצעה אך ורק עם מדביר מוסך אשר מחזיק ברישיון המשרד להגנת הסביבה. רישיון זה מקנה למדביר את הידע, הניסיון והאישורים לפעול בהתאם להוראות המשרד בפיזור רעל שנחשב קטלני גם עבור בני אדם וחיות מחמד. היתרון בשיטה זו הוא ברור – מדובר על הדברה יעילה, מהירה ואפקטיבית במיוחד. החיסרון היחידי שלה הוא שהמכרסמים יכולים לאחר מכן להתחבא ולמות בפינות קשות להגעה מהם יש לפנות אותם.

 

הדברה באמצעות מלכודות

זוהי שיטה מיושנת אך יעילה ביותר ומותאמת במיוחד למי שרוצה להרחיק את המכרסמים מהבית אך מבלי לפגוע בהם. בשיטה זו המדביר מניח מלכודות במיקומים אסטרטגיים ברחבי הבית, ולאחר מספר פעמים של פינוי המכרסמים למיקומים רחוקים ההדברה מסתיימת. יתרונות השיטה הם שאין צורך להרוג את המכרסמים, ניתן להרחיק אותם למיקומים רחוקים כך שהם לא יכולים לחזור וקל לפנות אותם לאחר התפיסה.

אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

שוהם: מומחה בחומר הדברה

שוהם: מומחה בחומר הדברה

תולעי בול הם מזיק נפוץ שיכול להמיט הרס על יבולים, ולגרום לנזק ואובדן משמעותי לחקלאים. השיטות המסורתיות של הדברת מזיקים לרוב לא מצליחות בניהול יעיל של אוכלוסיות תולעי בול, מה שמוביל לירידה בתפוקה ולעלויות עבור החקלאים.

האביר המגניב בארץ האדומה: מפגש עם מקצועני ההדברה במעלה אדומים

האביר המגניב בארץ האדומה: מפגש עם מקצועני ההדברה במעלה אדומים

מעלה אדומים, עיר תוססת בישראל, מתמודדת עם חלקה ההוגן באתגרי ההדברה. תושבים נתקלים לעתים קרובות בבעיות עם חרקים, מכרסמים ויצורים לא רצויים אחרים שפולשים לבתיהם ולעסקיהם. בכתבה זו אנו מתעמקים בעולם ההדברה במעלה אדומים ונפגשים עם איש מקצוע המסור לשמור על נקייה ממזיקים של העיר.

הדברת הפרעות ירוקה: מומחה בירושלים

הדברת הפרעות ירוקה: מומחה בירושלים

בכל הנוגע להדברה בירושלים, בחירת בעל מקצוע המתמחה בהדברה ירוקה היא הכרחית. הדברה ירוקה מתמקדת בפתרונות ידידותיים לסביבה בטוחים לבית ולמשפחתך.